dijous, 16 de juny del 2011

Menys d'un mes per marxar

Salut!

Avui vull parlar del futur, però, d'un futur molt proper.

Ja només manca un mes per fotre el camp i, tot i que no amago el meu acolloniment, estic més eufòric que mai de saber que entraré en contacte amb un altre món, una altra manera de veure'l, de viure'l.

Fa molt de temps que vull anar a Finlàndia i per fi tot plegat es farà realitat.

Trobaré a faltar molta gent, família, amics, i moltes coses, moltes històries i romanços que passen aquí. D'altra banda, tinc la tranquil·litat de saber que tot això seguirà sent-hi, mentre jo sigui fora.

Tinc al davant meu una cultura, una llengua, un paisatge, un tarannà, un repte i cinquanta mil coses més per descobrir.

L'experiència promet i de valent! Us en mantindré ben informat!!!

Eläköön Suomi! (és a dir: Visca Finlàndia!!!)