dimecres, 19 de desembre del 2007

La Roca que rebufa i la muntanya que respira!

Bon dia a tothom!!!

Aprofitant que avui estic engripat i que em dura des d'ahir - després d'haver-me passat tot el cap de setmana a fora el carrer veient la fred i com nevava, suposo que el meu cos em passa factura -, us vull explicar una història molt curiosa que vaig experimentar dilluns.

Me'n vaig anar a voltar, concretament vaig anar, entre d'altres llocs, a la Cala Pedrosa. Per als qui no la conegueu, és una cala molt estreta i rocallosa que hi ha a la costa entre l'Estartit i l'Escala - per cert, us recomano moltíssim que hi aneu perquè és una costa molt salvatge i molt ben preservada -.

Hi havia molt mala mar i unes onades gegants. Allà tot és roca i el mar és molt fondo. Però em vaig trobar que hi havia un esvoranc on l'aigua feia una reacció molt estranya quan hi entrava. Mireu el vídeo de l'esquerra i sabreu del què parlo.

Per si no fos poc, després pujant la muntanya - i força lluny d'allà on s'esdevenia això -, vaig poder veure com la muntanya "respirava" literalment. Vaig agafar un paper petit per deixar-ne constància. És per això que heu de mirar el vídeo de la dreta.

I res, no us n'explico res més. Quan vegeu els vídeos sabreu perquè estic tan meravellat. És espectacular realment!!

Salut a tothom!!