dijous, 18 d’octubre del 2007

Vaig de cul!! :P

Benvolgudes i benvolguts:
En primer lloc EXCUSEU-ME!!!
...però...
és que no tinc temps d'ESCRIURE AL BLOG!
vaig de putu cul
...... i en Feliu Gasull em tallarà un ou si no li donc l'obra ben aviat
................. i en Bernat Vivancos part de l'altra si no em poso les piles
........................... hahahahahaahahaah..........................
però de debò! Que no tinc temps ni per continuar la descripció del viatge a Alemanya.
Com que sé que sous molt comprensius, us demano PACIÈNCIA!! (o com diria jo: PACIÉNCIA)
FINS AVIAAAAAAAAAAT!!!!!!!

3 comentaris:

Jaume ha dit...

Ivan!
A veure si amb tant d'estress t'agafarà un atac de cor, i jo no ho voldria!
Agafa't les coses amb tranquil.litat i calma, i si convé, fuma't alguna substància psicotròpica (de més bona qualitat que la d'Amsterdam!)que et relaxi!
Una abraçada!

Unknown ha dit...

treballa, fes la feina,que ja tinc ganes d'escoltar el teu treball.

en Joan de Sa Bardissa ha dit...

Carai!! M'afalaga aquest suport! :P:P
Osti, doncs, déu n'hi do la feina que tenim sí! I sobretot, és molt d'anar amunt i avall.
Ja em fumaré substàncies d'aquestes que dius (ahir mateix després de la reunió del cargol treu farra ho vàrem fer:P). No pateixis doble canya, que els fruits seran grossos i melosos :P

Salut!