diumenge, 16 d’agost del 2015

Escalfant motors per a bones actualitzacions ben properes!

Nens karakalpaks de Moynaq (riba sud del mar d'Aral)
Benvolguts!!!

Demano mil milions de disculpes per haver tingut el bloc tan deixat i abandonat durant tant de temps, però la mandra m'ha guanyat durant força estones i no ha estat fins ara que he tingut un motiu de molt de pes per escriure i descriure fil per randa el que ha estat, molt probablement, ara per ara, el millor viatge que he fet durant la meva història. El conjunt de situacions, anècdotes i circumstàncies que l'envolten m'han fet avaluar-lo amb una nota altíssima. 

A partir d'ara i durant força dies, aniré redactant una descripció el màxim d'acurada possible sobre el viatge que, amb un company i molt bon amic meu, hem fet a l'Uzbekistan i el Tadjikistan durant tres setmanes aquest estiu de l'any 2015. 

La fotografia de portada del bloc i la que us penjo a la capçalera de l'article ja són un parell de tastets perquè tingueu una idea petitíssima de la grandesa de tot el que per mi m'ha aportat aquest viatge. 

Com que vull recopilar el màxim de dades possibles, no només per explicar bé el viatge, sinó també perquè pugui ser una eina útil per a algú altre que hi vulgui anar, encara trigaré estona a poder penjar-ne articles, però, ja he posat fil a l'agulla i tard o d'hora caurà. 

De moment res més. Una abraçada a tothom i bona continuació d'estiu a tothom!

1 comentari:

David GF ha dit...

Osti! Quina casualitat! i jo cercant un tema sobre "Sa Bardissa"i trobo el teu blog ( que ja el coneixia) i parles de l' Uzbekistan...i jo que em pensava que era el primer de Sa Bardissa que trepitjava aquell secarral del Mar d'Aral. Si ho arribo a saber abans demanava informació directament! Molt guapes les explicacions que fas i les reflexions, coincidim amb tu, sobretot amb els tòpics de religió, fanatisme, guerra, inseguretat... res de tot això!! Quina gent més autèntica i quin país més sorprenent ! Nosaltres vàrem estar-hi el passat mes de maig de 2018 i vàrem anar cap al Kirgystan també espectacular...diferent, muntanyes , llacs. 100% recomanable!
Que vagi bé!
David i Nuri ( Calonge)