divendres, 11 de gener del 2013

Comença l'any nou

Molt bon any a tothom!

Ja sé que vaig amb retard. Duc retard de felicitar-vos l'any nou. També duc retard -encara molt més- d'actualitzar aquest bloc malgrat haver-me proposat sempre anar escrivint-hi coses. 

Bé, ja torno a ser aquí. :)

Durant aquests mesos han passat moltes coses, tant a Finlàndia com a Catalunya. 

Les darreres setmanes de curs abans del Nadal van ser molt dures. Va ser una barreja de molta feina, molts de compromisos i també, no cal obviar, la pitjor època de l'any pel que fa a la foscor del nord. Diria que me'n vaig sortir prou bé. Ens en vàrem sortir molt bé. Ho dic així perquè hi havia molta gent implicada. Força actuacions, recitals, alguns cursos,... feina feina i més feina. Així se n'aprèn suposo.

El Nadal ha estat més màgic que mai. Hi havia molts motius perquè ho fos. Tenia moltes ganes de veure família i amics i em motivava molt el fet de celebrar-lo, després de molt de temps, a casa, a casa de debò. Han estat tres setmanes molt plenes. Trobar-se amb molta gent, voltar amunt i avall i de fet, no parar ni un sol moment. Encara m'ha mancat temps.

En  fi,... el proper cop hi tornaré.

Ara sóc a la sala d'ordinadors. He dinat fa una hora ja. M'he acostumat molt als horaris finlandesos i sempre dino pels volts de les dotze. Avui un pèl més tard perquè venia de classe de piano-jazz i s'acabava a dos quarts d'una. 

Estic provant de recuperar el ritme d'estudi. Costa molt després d'haver-lo interromput, però s'està encarant tot bé.

Aquest quadrimestre tinc dues assignatures teòriques que em faran aprendre el finès tan si vull com si no xD. Una és per a vèncer el pànic escènic i interactuar amb el públic i l'altra és per vendre's i saber-se vendre al mercat. En fi... són un pèl carregoses i en surto esgotat perquè haig d'estar escoltant amb molta atenció, però bé, és aprenentatge al cap i a la fi.

Prometo escriure més sovint i penjar fotos. Ara mateix no en puc penjar perquè no sóc a casa.

Que tingueu molt bona entrada d'any i que tot us vagi, si més no, tan bé com a mi.

Salut!